Detalles MARC
000 -CABECERA |
campo de control de longitud fija |
03015cam a2200265 i 4500 |
005 - FECHA Y HORA DE LA ÚLTIMA TRANSACCIÓN |
campo de control |
20180122085934.0 |
008 - DATOS DE LONGITUD FIJA--INFORMACIÓN GENERAL |
campo de control de longitud fija |
150521s2015 njua b 001 0 eng |
020 ## - NÚMERO INTERNACIONAL ESTÁNDAR DEL LIBRO (ISBN) |
Número Internacional Estándar del Libro (ISBN) |
9781118960875 (hardback) |
040 ## - FUENTE DE LA CATALOGACIÓN |
Centro catalogador/agencia de origen |
B-IKIAM |
041 ## - CÓDIGO DE LENGUA |
Código de lengua del texto/banda sonora o título independiente |
ENG |
082 00 - NÚMERO DE LA CLASIFICACIÓN DECIMAL DEWEY |
Número de clasificación |
658.4 |
Número de documento/Ítem |
O522 |
100 1# - ENTRADA PRINCIPAL--NOMBRE DE PERSONA |
Nombre de persona |
Olsen, Dan, |
245 14 - MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
The lean product playbook : |
Resto del título |
how to innovate with minimum viable products and rapid customer feedback / |
Mención de responsabilidad, etc. |
Dan Olsen. |
260 ## - PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, ETC. |
Lugar de publicación, distribución, etc. |
Hoboken |
Nombre del editor, distribuidor, etc. |
Wiley |
Fecha de publicación, distribución, etc. |
2015 |
264 #1 - PRODUCCIÓN, PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN, FABRICACIÓN Y COPYRIGHT |
Producción, publicación, distribución, fabricación y copyright |
Hoboken : |
Nombre del de productor, editor, distribuidor, fabricante |
Wiley, |
Fecha de producción, publicación, distribución, fabricación o copyright |
2015. |
300 ## - DESCRIPCIÓN FÍSICA |
Extensión |
xxii, 309 pages : |
Otras características físicas |
illustrations ; |
Dimensiones |
23 cm |
520 ## - NOTA DE RESUMEN |
Sumario, etc. |
"The missing manual on how to apply Lean Startup to build products that customers love The Lean Product Playbook is a practical guide to building products that customers love. Whether you work at a startup or a large, established company, we all know that building great products is hard. Most new products fail. This book helps improve your chances of building successful products through clear, step-by-step guidance and advice. The Lean Startup movement has contributed new and valuable ideas about product development and has generated lots of excitement. However, many companies have yet to successfully adopt Lean thinking. Despite their enthusiasm and familiarity with the high-level concepts, many teams run into challenges trying to adopt Lean because they feel like they lack specific guidance on what exactly they should be doing. If you are interested in Lean Startup principles and want to apply them to develop winning products, this book is for you. This book describes the Lean Product Process: a repeatable, easy-to-follow methodology for iterating your way to product-market fit. It walks you through how to: Determine your target customers Identify underserved customer needs Create a winning product strategy Decide on your Minimum Viable Product (MVP) Design your MVP prototype Test your MVP with customers Iterate rapidly to achieve product-market fit This book was written by entrepreneur and Lean product expert Dan Olsen whose experience spans product management, UX design, coding, analytics, and marketing across a variety of products. As a hands-on consultant, he refined and applied the advice in this book as he helped many companies improve their product process and build great products. His clients include Facebook, Box, Hightail, Epocrates, and Medallia. Entrepreneurs, executives, product managers, designers, developers, marketers, analysts and anyone who is passionate about building great products will find The Lean Product Playbook an indispensable, hands-on resource"-- |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Consumer satisfaction. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Lean manufacturing. |
650 #0 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
Creative ability in business. |
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
BUSINESS & ECONOMICS / Production & Operations Management. |
650 #7 - PUNTO DE ACCESO ADICIONAL DE MATERIA--TÉRMINO DE MATERIA |
Término de materia o nombre geográfico como elemento de entrada |
BUSINESS & ECONOMICS / Management. |
776 08 - ENTRADA/ENLACE A UN FORMATO FÍSICO ADICIONAL |
Información de relación/Frase instructiva de referencia |
Online version: |
Encabezamiento principal |
Olsen, Dan, 1970- |
Título |
Lean product playbook |
Lugar, editor y fecha de publicación |
Hoboken : Wiley, 2015 |
Número Internacional Estándar del Libro |
9781118961025 |
Número de control del registro |
(DLC) 2015020668 |
942 ## - ELEMENTOS DE PUNTO DE ACCESO ADICIONAL (KOHA) |
Fuente del sistema de clasificación o colocación |
Dewey Decimal Classification |
Código de la institución [OBSOLETO] |
B-IKIAM |
Fecha de Catalogación |
22-1-2018 |
Tipo de ítem Koha |
Libros |
Catalogador |
bv |